سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه سرعت موبایل هوشمند خود را افزایش بدهیم

اگر تصور می‌کنید گوشی هوشمندتان بدون هیچ دلیل خاصی دچار افت سرعت در عملکرد شده است، این مطلب می‌تواند به شما کمک کند تا سرعت موبایل خود را افزایش دهید.

از آنجایی که کاهش سرعت  گوشی‌های هوشمند می‌تواند برای کاربرانش بسیار آزاردهنده و خسته‌کننده باشد، متخصصان و کارشناسان فعال در حوزه تکنولوژی به کاربران موبایل توصیه می‌کنند که با رعایت برخی موارد و انجام برخی از اقدامات تا حد زیادی سرعت عملکرد و پاسخ‌دهی سیستم عامل گوشی خود را افزایش دهند.

با انجام این 4 نکته میتوانید سرعت موبایل هوشمند خود را افزایش دهید. 

1.نرم افزار گوشی هوشمند خود را بروزرسانی کنید.

2. حافظه موبایل را خالی کنید.

3. حافظه کش (cache) اپلیکیشن‌های نصب شده را خالی کنید.

4. آخرین گزینه بازگشت به حالت کارخانه

چنانچه هیچ یک از موارد بالا به افزایش سرعت و عملکرد گوشی شما کمک نکرد، می‌توانید از گزینه بازگشت به حالت کارخانه یا factory reset استفاده کنید تا گوشی شما با حذف تمامی اطلاعات ذخیره شده و برنامه های نصب شده، فضای آزادتری را برای عملکرد مناسب سیستم عامل بیابد.

نکته : قبل از این که موبایل خود را  بازگشت به کارخانه کنید حتما تمامی اطلاعات شخصی و مورد نیاز خود را از گوشی استخراج کرده و در رایانه، فلش مموری یا هارد اکسترنال ذخیره کنید تا  بعد از حذف تمامی اطلاعاتتان را از دست ندهید.

چنانچه در خصوص این مطلب سوال و یا مشکلی داشتید به این لینک مراجعه و یا با شماره 9099071728 تماس حاصل نمایید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.